مجاهد مجازی

فعالیت در عرصه جنگ نرم

مجاهد مجازی

فعالیت در عرصه جنگ نرم

درنگی در متن و حواشی فیلم موهن ضد اسلامی؛

در برابر این جنایت‌های ضد فرهنگی چه باید کرد؟

 

فیلم موهن اخیر که توسط یک یهودی صهیونیست و با حمایت آمریکا تولید و به نمایش درآمده از دنباله های یک حرکت خزنده، مغرضانه و خطرناک ضد فرهنگی است که البته ...

 

باردیگر دست شیطان از آستین یک یهودی صهیونیت و از عمال دولت جنایتکار آمریکا به درآمد و قلب بیش از یک میلیارد مسلمان را آزرد و دلشان را جریحه دار کرد. یک شبه هنرمند و کارگردان صهیونیست با حمایت عمال دولت آمریکا دست به یک اقدام شنیع و وقیح زد؛ فیلم موهن ضد اسلامی با موضوع شخصیت و زندگی حضرت محمد (ص) توسط سام باسیل کارگردان یهودی صهیونیستی که با حمایت مالی در آمریکا تولید شد و نمایشش طی روزهای گذشته موجبات خشم و نفرت مسلمانان را در نقاط مختلف دنیا به دنبال داشته که البته در مهم ترین واکنش، به قتل سفیر آمریکا در لیبی منجر شد و نیز اعتراض خشمناک مردم مسلمان سایر کشورهای اسلامی به ویژه مصر را در پی داشت.
ادامه مطلب ...

امریکن اینترپرایز؛ اندیشکده جنگ‌طلبان + فیلم و سند

لانه شاهین‌های جنگ‌طلب آمریکایی کجاست؟ پدر نئومحافظه‌کاری آمریکا کجا را به عنوان قلعه خود انتخاب نمود؟ اسلام‌هراسان آواره گشته از اروپا در کجا مأمن می‌گیرند؟ برای رازگشایی از این سؤالات با گزارش همراه شوید...

 "مؤسسه امریکن اینترپرایز" (American Enterprise Institute) یکی از مراکز تحقیقاتی در حوزه سیاستگذاری عمومی است. این مرکز که در واشنگتن مستقر گشته به مدت سه دهه به عنوان یکی از بزرگترین حامیان و اعضای جامعه نئومحافظه‌کار آمریکا و یکی از مهمترین مراکز سیاستگذاری در این کشور مطرح بوده است.

فعالیت‌های مؤسسه امریکن اینترپرایز از مسائل اقتصادی بازار آزاد تا خط‌مشی‌های امنیتی نظامی را در بر می‌گیرد.[1] این سازمان همواره نگاهی جنگ‌طلبانه به مسائل جهانی داشته و یکی از بزرگترین حامیان فکری سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکا طی چند دهه اخیر بوده است. تأثیرگذاری این سازمان با روی کار آمدن جرج دبیلیو بوش به اوج خود رسید و اعضای آن بیش از پیش توانستند در سطوح مختلف امنیتی و نظامی دولت آمریکا نفوذ نمایند. در مقاله حاضر سعی می‌شود این سازمان، اعضا و نیز خط‌ مشی‌های آن به صورت اجمالی معرفی گردد.

 

مؤسسه امریکن اینترپرایز، اتاق فکر نئومحافظه‌کاران آمریکا

ادامه مطلب ...

کیسینجر؛ مهره اصلی آمریکا در جنگ نرم علیه ایران + فیلم و عکس

در راستای دشمن شناسی و آشنایی با اقدامات مهره‌های اصلی در پروژه خیالی سرنگونی ایران اسلامی، "مشرق" اقدام به معرفی تعدادی از چهره‌های مهم و تأثیرگذار در عرصه سیاست‌های کاخ سفید، رژیم صهیونیستی، کشورهای اسلامی، منطقه خاورمیانه و دیگر مناطق جهان تحت عنوان ژنرال‌های جنگ نرم کرده است.

آنچه در ادامه از نظرتان می‌گذرد بخش اول معرفی ژنرال‌های جنگ نرم است که اختصاص به معرفی هنری آلفرد کیسینجر یکی از اصلی ترین استراتژیست های دنیای غرب دارد.



هنری آلفرد کیسینجر

ادامه مطلب ...

"پشتیبانی آتش سایبری" هم آمد

پنتاگون در حال توسعه فرآیندهایی است که به نیروهای مستقر در خط مقدم اجازه می‌دهد مانند درخواست آتش پشتیبانی توپخانه، درخواست پشتیبانی سایبری تهاجمی داشته باشند.

 پایگاه فارن پالیسی از ایجاد سیستم‌هایی برای پشتیبانی آتش سایبری توسط ارتش آمریکا خبر داد.

در این گزارش آمده است : ارتش و تفنگداران دریایی در حال توسعه فرآیندهایی هستند که به نیروهای مستقر در خط مقدم اجازه می‌دهند به مانند درخواست آتش پشتیبانی توپخانه و هواپیما، درخواست پشتیبانی سایبری تهاجمی داشته باشند.

ارتش آمریکا "فرمت درخواست تأثیرات سایبری" (CERF) را ارائه نموده است، ‌سیستمی که فرماندهان رزمی آمریکا را قادر می‌سازد درخواست انجام عملیات‌های سایبری را از قرارگاه فرماندهی سایبری آمریکا داشته باشند.

سرهنگ دوم جیسیون بندر (Jason Bender)، فرمانده آتش در قرارگاه سایبری ارتش گفت: "این سیستم یک مدل نیروی هوایی است که ما از 19 ماه قبل شروع به بهره‌برداری از آن نموده‌ایم، ‌یک مدل پشتیبانی هوایی نزدیک، تا فرآیند و روندی را برای فرماندهان تاکتیکی و عملیاتی فراهم آوریم که با استفاده از آن بتوانند از این آتش سایبری به نفع عملیات‌های خود بهره جویند. ("آتش" عبارتی نظامی است که برای اشاره به شلیک تسلیحات به کار می‌رود. بنابراین، بندر مسؤول آتش زدن چیزها برای قرارگاه سایبری ارتش نیست.)

ادامه مطلب ...