مجاهد مجازی

فعالیت در عرصه جنگ نرم

مجاهد مجازی

فعالیت در عرصه جنگ نرم

۱۱ هزار کارگر فرانسوی به علت تحریم ایران اخراج شدند

شرکت های اروپایی از تحریم ایران بیشترین ضرر را متحمل شده اند، به طوری که رئیس اتحادیه کارگران فرانسه ضمن اذعان به این امر، زیان شرکت پژو سیتروئن را سیاسی می داند.شرکت پژو سیتروئن قصد دارد ۱۱ هزار کارگر خود را اخراج کند. این تصمیم به دلیل فشار آمریکا برای قطع صادرات به جمهوری اسلامی گرفته شده است.

فرانسه

فرانسه

ادامه مطلب ...

فیس‌بوک شبکه‌ای خسته‌کننده و نا‌امن است

کاربران کشورهای در حال توسعه که سال‌ها پیش‌تر از این، به فیس‌بوک دسترسی داشته‌اند، محیط این شبکه‌اجتماعی را محیط خسته‌کننده‌ای برای خود یافته‌اند و بدلیل عدم وجود حریم‌خصوصی‌ در این شبکه، دیگر آن‌چنان تمایلی به مشارکت فعال در این سایت ندارند.

فیس بوک

فیس بوک

ادامه مطلب ...

تراوین؛ نگاهی به بازی جنجالی این روزها

«تراوین» نام بازی تحت وب است که نوجوانان و جوانان پول و وقت خود را بدون کمترین سودی صرف آن می‌کنند و … بازی آنلاین «تراوین» بازی آلمانی است که مجوز ۳+ که همان استفاده کودکان بالای سه سال است را از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده؛ این بازی دارای محتوای نامناسبی است که البته پس از اعتراض مردم و دلسوزان، برخی از ایرادات آن برطرف شد.

 

تراوین

تراوین

ادامه مطلب ...

ترس رژِیم صهیونیستی از رسانه های ایران

به گزارش پرس تی‌وی، یک تحلیل‌گر سیاسی می‌گوید، رژیم اسرائیل به شرکت‌های ماهواره‌ای غرب فشار وارد می‌کند تا پخش شبکه‌های خبری ایران را متوقف کنند زیرا این رژیم از پوشش صادقانه خبری جنایات خود می‌ترسد.

حمیدرضا عمادی در مصاحبه با پرس تی‌وی گفت: «…من فکر می‌کنم آنهایی که در پشت صحنه جنگ با پرس تی‌وی، هیسپان تی‌وی و آنچه که ما آنها را رسانه‌های جایگزین می‌خوانیم حضور دارند، دقیقا همان‌هایی هستند که نمی‌خواهند پیام این رسانه‌ها به مخاطبین منتقل شود.»

 

پرس‌ تی‌ وی

پرس‌ تی‌ وی

ادامه مطلب ...

سیاست های اوباما در قبال جمهوری اسلامی ایران

ازدارندگی، تصاعد تحریم‌های چندجانبه، مهار و محدودسازی راهبردی، دیپلماسی اجبار، هویت‌زدایی فزآینده درقالب یک جنگ چندلایه وپیچیده به نام «جنگ هوشمند» در سه سطح بین المللی ومنطقه‌ای و داخلی، درحوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی به‌عنوان واقعیت سیاست امنیتی- راهبردی آمریکا در مقابله با ایران محسوب می‌شود. این راهبرد ترکیبی…

شواهد موجود بیان‌گر این است که راهبرد آمریکا در برخورد با ایران در دوره‌ی جدید متناسب با شرائط کنونی با تغییراتی مواجه شده است. قالب‌های ادراکی- شخصیتی اوباما که در دوره‌ی قبل با «سیاست تغییر» شروع کرد و همچنین الگوهای حاکم بر ساختار قدرت سیاسی آمریکا از یک‌سو و فضای پیچیده و مبهم محیط‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، از سوی دیگر، آمریکا را بر آن داشته است که تحول رفتاری وکارکردی خاصی در فرآیندهای اعمال و کنترل قدرت به وجود آورد و مدار جدیدی را در چگونگی اعمال قدرت سیاسی در محیط‌های امنیتی خود ایجاد نماید.

 

تبار شناسی منازعه ایران و آمریکا

 ایران و آمریکا

 

ادامه مطلب ...

امام غائب چگونه جامعه را سرپرستى مى کند؟

این امام باید امامى عادل و پاکدامن معصوم از گناه باشد که جهانیان را از لغزش و جهالت حفظ کند. حاکمان فعلى کشورهاى عربى، واجد چنین شرایطى نیستند، چگونه مى توان گفت اگر کسى بیعت «مبارک»ها و «قذافى»ها را به گردن نداشته باشد، مرگ او مرگ جاهلیت باشد.

حضرت آیت الله سبحانی به این پرسش که امام غائب چگونه می تواند جامعه را سرپرستی کند پاسخ داده اند. طراح شبهه اعتراف مى کند که جامعه نیاز به امامى دارد که سرپرست جامعه باشد، و طبق روایتى که اهل سنت نقل کرده اند، هر کس بیعت امامى را بر گردن نداشته باشد و بمیرد، مرگ او مرگ جاهلیت است. مى گویند: پیامبر فرمود: «من مات ولم یکن فى عنقه بیعة امام مات میتة جاهلیة».

 

مسلماً این امام باید امامى عادل و پاکدامن معصوم از گناه باشد که جهانیان را از لغزش و جهالت حفظ کند. حاکمان فعلى کشورهاى عربى، واجد چنین شرایطى نیستند، چگونه مى توان گفت اگر کسى بیعت «مبارک»ها و «قذافى»ها را به گردن نداشته باشد، مرگ او مرگ جاهلیت باشد.

ادامه مطلب ...