مجاهد مجازی

فعالیت در عرصه جنگ نرم

مجاهد مجازی

فعالیت در عرصه جنگ نرم

احساس تکلیف بیش از حد کاندیداها مردم را سرگردان می‌کند


افسران - احساس تکلیف بیش از حد کاندیداها مردم را سرگردان می‌کند
یکی از مراجع معظم تقلید گفت: اینکه افراد زیادی برای حضور در رقابت انتخاباتی احساس تکلیف کرده‌اند، خوب است؛ اما چه بسا این روند، مردم را در انتخاب اصلح، متحیر و سرگردان کند.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در قم، آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز طی سخنانی در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اینکه احساس تکلیف بیش از حد کاندیداها مردم را سرگردان می‌کند، بیان داشت: همگان باید از قانون و نظر شورای نگهبان پیروی کرده و عملا خود را ملتزم به رعایت قانون و مقررات انتخاباتی بدانند.

وی افزود: حامیان و هواداران کاندیداها نیز باید همین روحیه قانون مداری را در خود حفظ کرده و به جایگاه مهم شورای نگهبان که ناخالصی ها را کنار می زند، احترام بگذارند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدارهای یکی دو هفته اخیر قشرهای مختلف مردم و مسئولان با مقام معظم رهبری تصریح کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند شایستگی، مدیریت، شجاعت و تدبیر از جمله ویژگی های مطلوب رئیس جمهور است.

نوری همدانی ادامه داد: به لطف الهی افرادی که آمادگی خود را برای رقابت انتخاباتی اعلام کرده اند، جزو دلسوزان کشور هستند؛ اما حقیقتا باید در وجود خود ببینند که آیا صلاحیت لازم در ابعاد مختلف برای اداره بهتر جامعه را دارند یا خیر.
وی در پایان ضمن محکومیت مجدد هتک حرمت به مقبره مطهر حجربن عدی از صحابه رسول خدا(ص) و یار امیرمومنان (ع) خاطرنشان کرد: بی شک این اقدام شرم آور چهره خبیث وهابیت تکفیری را بیش از پیش برای همه مردم دنیا خصوصا مسلمانان، آشکار و عیان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد