مجاهد مجازی

فعالیت در عرصه جنگ نرم

مجاهد مجازی

فعالیت در عرصه جنگ نرم

آچار کشی سیاسی

اگر که براتون پیش اومده باشه که اتومبیلتون رو ببرین مکانیک بعد از انجام کار معمولا واژه "آچار کشی" رو بکار می برند. آچار کشی به این معنا است که وقتی همه پیچ ها بسته شد و کار به اتمام رسید یک دور دیگر همه پیچ ها را از لحاظ سفت بودن چک نمایند که نه یک وقتی پیچی شل باشد یا اصلا بسته نباشد و خطری را برای سرنشیان ایجاد نماید.

در دولت جدید بعد از اعلام کابینه و  رای اعتماد گرفتن از مجلس، دولت کار خود را شروع کرد اما ظاهراً مجلس مجبور شد که آچار کشی را در این هفته انجام دهد و پیچی که شل بود را سفت نماید و شاید اصلا این پیچ اندازه این جایگاه نبود که به کارش ادامه دهد.

وزیر علوم بالاخره به استیضاح کشیده شد و در این روز گرم تابستانی گرمای صحبت هایی که مخالفین وزیر بیان کردند خیلی بیشتر از موافقین بود.



در این میان سخن هایی به گوش رسید که خیلی برای محیط دانشگاه جو ناسالم را به همراه می آورد مثلا:"آقای فرجی دانا گرداننده وزرات علوم نبودند بلکه آقای توفیقی بودند که این وزارت خانه را هدایت می کردند".

فکرش را کنید کسی که در فتنه هویتش برای همه مشخص است سکان دار هدایت وزارت خانه ای باشد که از یک ابزار اسمی برای این کار استفاده می کرده است. حال ببینید که فضای دانشگاه ها به کجا می رود...

خیلی جالب است سکوت معنادار رئیس جمهور و غیبت او از جلسه ای که خود او باید دفاعیه را انجام می داد و ترجیح به شرکت به سفر استانی در اردبیل.

امیدواریم که مجلس یک آچار کشی سیاسی کامل انجام دهد تا در صورت وجود نقص، آن را بر طرف کرده که  کشور هر چه سریعتر به هدف ها و پیشرفت های عالی خود برسد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد