مجاهد مجازی

فعالیت در عرصه جنگ نرم

مجاهد مجازی

فعالیت در عرصه جنگ نرم

هفته دفاع مقدس گذرگاه یادگیری باد...




راهی را رفتند.
از آن راه چه چیزی مانده است؟!
تنها یک مناسبت.
ما هستیم که به کل همه چیز را فراموش کرده ایم!
برادرها، خواهرها،ایمان ها و....
خدایا ما را از فراموشی مردان بی ادعا ، جبهه ها، مبارزه ها وعزم ها مصون بدار...


سبک زندگی اسلامی تا حالا بهش فکر کردین؟

اصلا به نظرتون واسه چیه؟

تا حالا خواستین تو زندگیتون پیاده کنید؟

فایده اش چیه؟

یه مطلب که از وبلاگ  http://mezaj.blogfa.com دیدم براتون بزارم شاید ملموس تر به نظر بیاد...

"

آیا می دانید قیمت روغن ها مایع مثل آفتابگردان اگر واقعی باشد حدود 12 الی 15 هزار تومان خواهد بود ولی الان در بازار 900 الی 800 تومان است که از یک کیلو تخم آفتابگردان ارزانتر است.

·   آیا می دانید بیشتر محتوای روغن های مایع از پارافین خوراکی که محصول پالایشگاهای نفت است درست شده است که کلسترول خون را افزوده موجب چربی خون و... می شود که کشنده است.

·   آیا می دانید در اکثر کارخانه های آبلیموهای صنعتی حتی یک عدد لیمو هم وارد نمی شود و آب لیمو صنعتی از (( آب کاه)) بعلاوه برخی اسانسها و جوهر نمک تولید می شود که همین امر موجب ته نشین نشدن محتوای آب لیمو می باشد

·   آیا می دانید کره گیاهی دروغی بیش نیست و با مواد پایه ای نفت و در برخی کشورها فضولات انسانی تولید می شود و موجب تشکیل پلاک اتروم در عروق کرونر قلب و بیماری های ایسکمیک قلبی می شود و شعار ((کره مارگارین(گیاهی)دوست قلب شما)) فریب افکارعمومیست.

·    آیا می دانید مواد قندی موجود در نوشابه ها موجب پوسیدگی دندانها می شود (دندان شکسته داخل نوشابه پس از 7 ساعت حل می شود).

·        آیا می دانید سس مایونز از همه غذاها مضرتر برای صدمه به پوست و جوش صورت است.

·   آیا می دانید پنیر پفک اغلب پنیر تلخ( پنیر فاسد) و گندیده تاریخ مصرف گذشته می باشد چسبندگی پفک براساس تحقیقات تا 7 بار مسواک هم تمیز نمی شود و موجب بی اشتهایی میشود و آمار مصرف پفک در ایران روزانه هر نفر 2 عدد می باشد"

 

شاید تا حالا خیلی به غذاهایی که هر روز مصرف می کنیم فکر نکرده باشیم. از غذاهای بسته بندی شده بگیر تا بحث مزاج و خواص غذاها.

سبک زندگی اسلامی که یک شاخه اش به نوع مصرف غذا هم اشاره دارد ما رو با نوع مصرف غذاها و مصرف چه غذاهایی آشنا می کنه. هر چند در حال حاضر در سطح وسیع این فرهنگ جایدهی نشده است اما پیشرفت هایی داشته و دارد. اما می بینم که استارت این کار زده شده است که خود باعث امیدواری است.

دنیای ماشینی

اگر جهان امروز را بدون ماشین فرض کنید چه حالی بهتون دست میده؟

بدون تاکسی!بدون کارخونه! بدون غذای بسته بندی! و...

سخته مگه نه؟

پس شما هم با من هم عقیده هستید که زندگی ماشینی ما را در بند خود اسیر کرده و لحظه ای بدون آن کارها به درستی پیش نخواهد رفت. تا حالا به این توجه کرده اید که در دنیای امروز به جای اینکه شهرها افقی گسترش پیدا کنند، عمودی گسترش می یابند.

شاید آمریکا با این دهکده ای که در ذهن خود ساخته از لحاظ صنعت و توسعه خود را "کدخدا" بخواند ا

اما هیچ وقت این نکته را فراموش نکند که نیرویی هست که هشت سال در مقابل توسعه و صنعت مقابله کرد. یادمان نرود که ما بدون هیچ گونه امکاناتی توانستیم از سد دشمن عبور کرده و در خاک خودش او رابه عقب برانیم...

ملاک ها در دنیای امروز بر اساس توسعه بسته شده است که نشان می دهد نیروی معنوی در این میان ملاک خاصی به شمار نمی رود.

 بله، این است که  دنیای غرب با معنویت بیگانه است و به همین خاطر است که انواع "ئیسم" در آن رواج دارد. اما الگوی پیشرفت اسلامی که در سالهای اخیر پیگیری شده است سدی است در مقابل توسعه غربی...

القدس لنا

چه زخمها...

چه کودکان...

چه پدرها...

چه مادرها...

چه خانه ها...

"مقاومت" همچنان پایدار است.