مجاهد مجازی

فعالیت در عرصه جنگ نرم

مجاهد مجازی

فعالیت در عرصه جنگ نرم

سلام دوباره...

تقریباً از آخرین یادداشتم حدود یکسال گذشته. امام مشغله ها زیاد بود و اجازه سر زدن به وبلاگ و نوشتن یادداشت رو بهم نمی داد. جالب اینه که ما هر چه جلوتر می رویم سرمون بیخودتر شلوغ میشه. یعنی به تعبیر من سرمون شلوغ میشه ولی شلوغ بی فایده. کلا خاصیت دنیا همینه که از کلمه دنی به معنای پست گرفته شده . 

شما هم حتما با من هم عقیده هستیم که ما ایرانیا تا زور نیاد بالای سرمون حرکت جدی نمی کنیم. امروز فضای مجازی با رشدش روز به روز داره بر زندگی واقعی هم تاثیر می گذارد طوری که حتی بعضی از قضیه های این فضا، فضای واقعی جامعه رو دچار دگرگونی می کنه اخبار الان در وضعیت فعلی در طول چند ثانیه پس از رخ دادن در دست ماست و این نشان از سرعت بسیار زیاد انتشار اطلاعات چه درست و چه نادرس در این فضا دارد مثل حقوق های نجومی، استعفای وزرا، هدیه دادن ظریف و... که به آنی در این فضا منتشر شد و دیدید که این فضای واقعی هنوز که هنوزه تحت تاثیر آن است.

کشور ما کم کم داره به خودش میاد و میبینه که این فضا رو باید روش برنامه ریزی کنه روش کار کنه، هدایتش کنه، کنترلش کنه و ... .

جالب این است که این فضای به راحتی بر عقاید تاثیر می گذارد و ذهن ها و قلب ها را یکی پس از دیگری تسخیرو در اختیار دشمن قرار می دهد. خوب است بدانید که ضریب نفوذ اینترنت در ایران 68% و معادل 56000000 نفر می باشد و دیگر نمی توان به راحتی از این فضا گذشت . یا مثلاً شبکه اجتماعی تلگرام الان 18000000 نفر آن را در ایران نصب کرده اند که جای بسی تامل دارد. شبکه اجتماعی که فقط وفقط برای تغییر فرهنگ ایرانی و برداشتن اطلاعات ایرانی طراحی شده است چرا هنوز به حیات خود ادامه می دهد و از جایگزین های ایرانی استفاده نمی شود. شما پیدا کنید پرتقال فروش را !!!!!

دوباره میبینمتون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد