مجاهد مجازی

فعالیت در عرصه جنگ نرم

مجاهد مجازی

فعالیت در عرصه جنگ نرم

ماهواره

شاید خیلی ساده از کنارش رد بشویم ولی تا به حال به این فکر کرده اید که حتی روی پیام بازرگانی آن هم برنامه ریزی می شود. این روزها کلمه ای که خیلی به گوش همه آشناست کلمه "عملیات روانی" است.



چطور می شود فرهنگ یک جامعه را از آن گرفت؟،  با بمب، موشک و جنگ سخت که کاری صورت نمی گیرد، بله باید راهی باشد که با افکار مردم بازی کرد. تنها دالانی که هم خیلی ارزان و هم خیلی راحت به هر خانه ای راه پیدا می کند همین ماهواره است. ابزاری که فکر ها و ذهن ها را اسیر خود می کند و هر نوع تفکری را درون ذهن می کارد.

یادم هست توی سخنرانی بحث به سمت ماهواره کشیده شد وسط سخنرانی یکی از حاضران گفت:"ما که فقط فیلم های خانوادگی آن را نگاه می کنیم". غافل از این که در پشت این پرپاگاندای غرب هدفی پنهانی وجود دارد.

گویا مردم به تاثیرپذیری از ماهواره اعتقاد خاصی ندارند. اگر به ماجراهای فتنه 88 توجه بفرمائید متوجه خواهید شد که رسانه چطور تاثیر خود را حتی بر شخصیت هایی گذاشته است که باورشان دور از انتظار می باشد.چیزی که شاید این روزها توجه غرب را به خود جلب کرده کاری خلاف سبک زندگی اسلامی می باشد که در اولویت های اول آنها قرار گرفته است که این تغییر برروی مردم از طریق همین رسانه (ماهواره) انجام می پذیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد